De fleste kvinder elsker at have noget helt særligt tøj, der kun tages frem ved specielle lejligheder. Det kan være helt specielle egenskaber eller oplevelser, der gør netop disse beklædningsstykker særlige. Men ofte er det ganske enkelt bare ekstra lækkert tøj, som måske også har overskredet det normale budget en smule.

Lækkert designertøj kan være dyrt, men sådan behøver det ikke være.

Ekstra forkælelse med de store navne

Hvis der er lidt ekstra penge på bankbogen, eller kæresten kan overtales til lidt forkælelse, er det næsten ikke til at komme udenom det eksklusive designer brand; Dsquared2.

Et eksklusivt brand fra Canada grundlagt i 1984, der smelter traditionel, italiensk skrædderhåndværk sammen med humor og den fandenivoldske stil. Kollektionerne byder på de traditionelle styles til årstiderne som moderne accessories.

Kvalitet i materialer og design er høj, hvor de populære styles er sommer- og vinterjakker, caps og basistøj som toppe, t-shirts m.m.

Et brand på højde med Philip Lim, No21, IRO, Vanessa Bruno, Baum und Pferdgarten, Designers Remix m.m.

Når designernavnet ikke er afgørende

Vi kommer ikke udenom, at der til tider kan gå en smule snobberi i mærker og designernavne, for tøjet er jo som det er. Skal et smukt og genialt design være mindre værd, hvis designeren eller mærket ikke er helt rigtigt?

En lækker regnjakke skal skal selvfølgelig være praktisk, men også en stil der gør jakken brugbar i hverdagen og ikke kun i skoven. Her finder du mange brands som Only, Vero Moda eller Saint Trapez der fremstiller smart modetøj til billige priser.

Hos Saint Tropez er prisen noget lavere end før omtalte Dsquared2, og det skyldes naturligvis, at tøjet produceres i lidt større oplag. Til gengæld udvikles der årligt hele 6 forskellige kollektioner, så risikoen for at du nogensinde møder en anden kvinde med det samme stykke Saint Tropez tøj som dig, er forsvindende lille, når det enorme sortiment udskiftes så ofte, som det er tilfældet.

Saint Tropez har et erklæret mål om at være lidt bedre end andre til at ramme yngre kvinders smag inden for moderigtig og feminin påklædning, og noget tyder på de lever op til målsætningen. I hvert fald sælges de lækre kollektioner fra mere end 1000 forhandlere verden over, hvoraf 40 butikker ligger i Danmark og Sverige.

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her